27 kwietnia 2022

"Pomóż ocalić życie bezbronnemu"

Gorąco dziękujemy 🥰 uczennicom 👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓naszej szkoły za zaangażowanie i udział w XVIII Ogólnopolskim Konkursie "Pomóż ocalić życie bezbronnemu" o nagrodę im. bł. ks. Jerzego Popiełuszki, który organizowany był przez Polskie Stowarzyszenie Obrońców Życia Człowieka.

Zostały nagrodzone pamiątkowymi dyplomami 📜 za udział oraz wyjątkową rywalizację, do jakiej zgłosiło się ponad 1100 osób. Gratulujemy‼️

A oto konkursowa praca literacka uczennicy klasy V- Adrianny Jaworowskiej, a także praca plastyczna uczennicy klasy VI - Anny Karpowicz. 
       


"Chcę żyć!"

Ojej! Ja chyba żyję!
Jestem taki malutki,
jak ziarenko grochu.
Ale jak mi tu dobrze,
cieplutko, bezpiecznie... 
Mam co jeść,
nie będę głodny.
Coś słyszę ? Oj co to ? 
Aha, to chyba jest... 
a tak  wiem!
To serduszko mojej mamusi.
To dlatego mi tak dobrze,
przyjemnie i jestem szczęśliwy.
Ale chyba  trzeba tu jeszcze pomieszkać,
bo coś mi podpowiada,
że muszę jeszcze urosnąć!
Oho, zdaje się, że zasnąłem,
ale co to? 
Coś  mi się nie podoba!
Coś czuję!
Moja mama jest zdenerwowana.
Z kimś się kłóci!
Zaraz, co ona mówi.
Płacze !
Nie wierzę... jakiś pan wykrzyczał,
że nie chce tego bachora.
"Zrób coś z tym! Dam Ci kasę"
Ojej to chyba o mnie mowa!
Boże, co ze mną będzie!
Ja chcę żyć!
Nagle cisza...
Chyba  ten straszny pan sobie poszedł.
Coś  słyszę! Moja mama mówi  do mnie:
"Słoneczko moje, nie bój się.
Poradzimy sobie sami."
Oj czy to znaczy... ?
Tak, wiem będę żył!
Mamusiu moja kochana! 
Dziękuję! Kocham Cię!
Ja tylko, po prostu, Chcę Żyć !


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz